fredag 10 december 2010

Fönster...

Istället för fönster mot tv:världen kör jag med
fönster mot godmorgon världen!

Jag skyller på C som ger mig massa idéer som ibland
omsätts i "värklighet", ja, inte alla men det jag klarar av just
då och kan "luska" ut hur man gör för att få saker på pränt.
Det är så spännande att få se vad resultatet blir.

Just nu är jag rätt neutral när det gäller min vy utanför mitt fönster,
jag gillar snön och när ljuset förändras från mörker mot tät ljus, som
om transparenta gardiner ligger omlott, men blir lite less på
att grannen över mig sköter sin balkong så bra att deras snö
trycker ner nätet jag har satt upp för att min hund
ska kunna springa fritt på min lilla tomt eftersom hon gillar,
(hunden alltså,haha) att hoppa omkring i snön.
Jag har påtalat för grannen vad som har hänt som
beklagade att det har blivit så och skulle tänka på det i fortsättningen.....

Inte har jag varit neutral !!!
Jag skrattar åt mig själv som trodde det var så hahaha......

Idag är det tänkt att fylla huset med juldofter,
det är min intention......


Tack och på återseende/Malla







2 kommentarer:

  1. Titta, du KAN ju...massa kärlek till dig min goa vän, för att du är just....DU!

    Tack för att du antog min lilla utmaning!

    Kraaaam/c

    SvaraRadera
  2. Trevlig Lucia i morgon min vän <3/c

    SvaraRadera