torsdag 20 januari 2011

Håll tillgodo med min tyvärr dåliga bild av min blogg plats, innan satt jag ofta i soffan men min rygg och nacke fick mer stryk då pga min (naturliga)onaturliga kroppshållning jag fick i soffan.
Jag har foto på allt skräp jag plockade undan innan jag tog fotot med min mobil men ska bespara er för skräpet och det dåliga fotot.

Om ni undrar över kocken så är det en avbild av min far gjord av en Billinge konstnär till hans, jag tror 50 årsdag som han fick av sina anställda, visst är den fin...

Lucian och stjärngossen är jag och min kusin, året tror jag är hm eller hm hm, fniss.

Jag har varit på biblan idag och fått tag på två böcker, ska bli spännande att få öppna böckerna. Jag ska börja med ena boken ikväll, för imorgonbitti får jag träna rösten och volangerna, haha.

Kärlek...

Tack och på återseende/Malla

5 kommentarer:

  1. hej hej moster malla hem ;-)

    Love 2 u 2/c

    SvaraRadera
  2. Såg kocken direkt, jättefin!!
    SV; tycker det är svårt att köpa dator, det är ungefär som att köpa bil. Man vet vad man vill ha men sedan när köpet är klart så undrar man iaf om man köpte rätt och undviker att titta på annonser i flera månader i fall det kommer upp något bättre. * suck *
    Kram

    SvaraRadera
  3. Bilden är väl ok! Du har det iallafall städat! Glöm inte min kontorshörna häromsistens..*skäms*
    Fördelen med en mobilbild är att man inte ser ALLT! Smulor, fläckar, dammkorn...
    Jag ska nog fortsätta fota med mobilen iallafall!
    Ha en skön kväll!
    Kram Elle

    SvaraRadera
  4. hahahah hjärtat...dansar inne hos mig just nu med dig...(dvs. du har fått svar)

    puuuuuussss

    SvaraRadera