måndag 17 januari 2011

Nuet...



Idag har jag varit barnvakt åt minsta barnbarnet en liten stund medan mamman (min spelardotter) har satt sig på skolbänken igen.


Jag tror tösen var nöjd med sin mormor för hon var go och glad hela tiden speciellt när hon fick mat, precis som sin mamma när hon var bebis, haha! (Det är något visst med mat i vår släkt.)


Apropå mat, idag blev det kyckling/quorn med couscous och broccoli inte alls dumt,men fick slänga i mig maten för jag hade beställt limosin (Tack S) till mitt "meditationscentrum" (PiaK i Höör), vi var bara Fyra ikväll så vi fick mycket energi, härligt, det unnar jag alla............
Nu har jag sänt ut energi i cyber rymden till er alla.....
Tack och på återseende/Malla




3 kommentarer:

  1. Tack för din energi vännen...den behövs idag med.
    Puss o kram/c

    SvaraRadera
  2. Mat handlar ju inte bara om näringsintag, den lilla kände nog kärlek oxå!

    SvaraRadera
  3. ........ ▀▀▀▀▀▀▀▀
    ........ ▀▀▀ ▀ ▀▀▀
    ...............█ █
    ...............█ █...........▀▀▀...▀▀▀.
    ...............█ █.........█.......█......█.....█ █.............█ █
    ...............█ █........█.................█....█ █.............█ █
    ........ ▀▀▀ ▀ ▀▀▀...█...............█.....█ █.............█ █
    ........ ▀▀▀ ▀ ▀▀▀.....█............█......█ █.............█ █
    .................................█.........█.......█ █.............█ █
    ................................... █....█.........█ █.............█ █
    .......................................█........... █ █.............█ █
    .....................................................█ ████████ █

    SvaraRadera