torsdag 13 januari 2011

Värme...

Jag tryckte på knappen "publicera inlägg" men internetet ville inte med mig då så nu försöker jag igen, håll till godo.

För att göra en lång historia kort..................
Jag skrev om hur man kan få värme på olika sätt.
Trots att solen inte skiner på oss idag, fixar jag värme ändå bara genom att böja sig ner och knyta skorna, ja då blir jag varm, haha.
Att få goa kramar av mina älskade ungar, då blir jag varm i hjärtat också, och mina vänner, gå långrunda med hunden, baka mm, så visst får vi värme i både själ och hjärta.

Har någon sett filmen EAT PRAY LOVE, jag har läst boken och undrar om filmen är lika bra som boken eller kanske bättre....

Välkomna mina nya följare, Imse och Kärvegård, jag är jätte glad att se er här.

Tack och på återseende/Malla



1 kommentar: