tisdag 16 augusti 2011

Kommunikation.....

Världen är så stor men ändå så liten, eller hur?


Jag smsade min kusin som fyller år idag, jag tror, men helt säker
är jag inte på att hon fyller The Big five O dvs 50 år.
Det dröjde några timmar innan hon svarade, jag tänkte inte så mycket på det 
mer än hon hade mycket omkring sig.
Hon skrev tillbaka och tackade och sen så berättade var hon befann sig........



 

Jo, det är helt sant det kunde vara hon som är på bilden(lånad), kusinen min ser fortfarande ung ut.


Curacao, Caribbean. Va! Bara smsa och sedan svarar mottagaren var 
den än är i världen.


När du är på väg hem så köp med dig lite mjölk och då kanske man får 
till svar ska det vara färsk getmjölk eller kamelmjölk.....hahaha.....


Kärlek var ni än befinner er i världen......


Tack och på återseende......Malla







6 kommentarer:

  1. Oj! Det såg inte helt fel ut!!!
    Kram och kärlek tillbaka!

    SvaraRadera
  2. Bra ställa att fylla år på! :)

    SvaraRadera
  3. Teknikens under gör det möjligt att ständigt kunna hålla kontakt med sina nära och kära.
    Vet inte hur jag klarade mig innan datorn och mobilen kom in i mitt liv.*ler*
    Ha en bra vecka!
    kram Elle♥

    SvaraRadera
  4. Tänk om vi kanske skulle ta och hälsa på din kusin....

    love/caja

    SvaraRadera
  5. Caja var får du dina goda ideer ifrån , att jag inte tänkt på det hahaha....

    Kärlek.......Malla

    SvaraRadera
  6. Din tanke är inte dum, har själv tänkt den.
    Hör av dig till mig! Kanske vi kan klämma in en fika.
    ellepelle69@hotmail.de
    Kram!

    SvaraRadera