söndag 2 oktober 2011

Music lovers

Ta er tid och luta er tillbaka och lyssna till  Tony Bennet and Amy Winehouse



 de har en underbar duett tillsammans som är väl värd att lyssna på.
Hon hade något som tilltalade mig, en röst med ett dj-la djup.....


Mina favoriter The Beatles är just mina favoriter bl.a för sin mångsidighet 




Abby Road var vi yngsta dottern och jag bara några hundra meter ifrån 
januari 2010 men vi var då så frusna och hade gott så långt att vi längtade 
efter en varm dusch och något varmt att dricka(för mig en liten irländsk sak)
så vi hoppade på närmast förbindelse(buss) mot hotellet, vi sa att vi fick ta 
det när det var lite varmare ute.


Som avslutning på denna musikafton ger jag er Life of Brian, Always look
on the bright side of life, håll tillgodo music lovers........




Kärlek åt alla......


Tack och på återseende.....Malla



4 kommentarer:

  1. *ler stort*
    Roar mig själv med att botanisera bland "oldies", på sistone.
    Tack!

    SvaraRadera
  2. Mysigt! Du, jag väntar ivrigt på bilder av din kompis smycken...Bra presentidé! Igår blev Svärdottern lika förtjust i mitt halsband!

    SvaraRadera
  3. Tack för lite goda minnen! Söndagshälsning

    SvaraRadera
  4. And I loved it, thx ;-)/c

    SvaraRadera