tisdag 5 juni 2012

Dancing....



Jag har fått denna sången på hjärnan Tack Lippe, jag trodde natten skulle sudda bort den men icke då, den fanns kvar när jag vaknade. Jag gillar både sången och Billy men det börjar bli för mycket, jag får lyssna till något annat nu, men vad?




Nej, nu har Billy intagit min hjärna, ok, det får jag bjuda på *L*. Jag fortsätter med Ozzy och då tänker jag på vi som har barn som tar studenten och som ger sig in i vuxenlivet på riktigt.............






Mitt yngsta barn lämnar sin mamma för livet men hon vet att jag finns om det skulle behövas.......


Kärlek.....Malla


3 kommentarer:

  1. Njuter av Ozzy och tänker tillbaka på när mina egna tog studenten. Nästan så en tår trillar nerför kinden.. men så tänker jag på barnbarnet (och det kommande) En ny tid med nya små liv förgyller livet för en tant numera.
    Ja det är kärlek : )

    SvaraRadera
  2. Studenten. Minnen av; sjung om studentens lyckliga dar...Vita mössor och med en frihetskänsla om att man kan erövra världen.
    Gissar att det är både härligt och lite vemodigt i mammahjärtat då barnen kliver ut med mössan på huvudet :)
    Kram du goa!

    SvaraRadera
  3. Härligt med musik är det alltid. Jag brukar alltid vakna med sång i huvudet. Sen mimar jag den resten av dagen!
    Trevlig helg! :)

    SvaraRadera