söndag 21 oktober 2012

Lev......


Livet är just nu helt underbart oavsett om kroppen inte alltid vill som jag, och trots misstanken om att min älskade hund har en allvarlig sjukdom så har jag ändå hopp om att allt går bra .......

Jag har fått så många goa, varma, härliga, kärleksfulla kramar av mina vänner(bl.a C och M) och då mår man så in i h... bra, tack, sen går det bara av farten med att krama vidare *blink, blink*. 

Jag har HOPPAT ........ och det går mycket lättare när man har fått många kramar..... 

Morgondagen min börjar sedan några veckor med Qi Gong kl 06.30 och innan dess har jag varit ute med hunden på en liten runda, efter QG måste jag ringa veterinären därefter frukost för mig och sen är det dags för träning hos sjukgymnasten och jag kan tänka mig att vila en stund men då går vi, hunden och jag ut på en längre runda för att ta det lugnt resten av dagen, förhoppningsvis. Ungefär så förväntar jag mig att min dag kommer att se ut men man vet aldrig, vet. har kanske en tid redan i morgon. 
Jag får ta det som händer när det händer......

Kärlek........Malla 

6 kommentarer:

  1. Låter ändå mest positivt nu...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är positivt så du har förstått vad jag menar och jag har fått lite information av en vän som jobbar inom djursjukvård angående min hund så jag känner mig trygg med vad det än blir för resultat.

      Kärlek

      Radera
  2. Nämen, fy att lilla vovsingen inte mår bra. QG låter skönt - är det så? Håller tummarna för att allt går bra, kramar Milla.

    SvaraRadera
  3. Det är skönt med qi gong speciellt den jag gör en "doft qi gong", känns så bra efteråt ......

    Kärlek

    SvaraRadera
  4. Ja livet drar ut en på olika resor...och vi har möjlighet att lära oss nåt nytt...men ibland är det tuffa saker vi måste ta oss igenom...just nu bär jag med på en ....Gillar din blogg....har letat efter bloggar som delar mina vibbar..såg med att du bor i Skåne,eller? Så gör även jag.Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  5. Håller tummarna för att vovven är ok.
    Jag har en granne som kliver upp klockan sex varje morgon och gör qi gong innan jobbet. Bra att du börjat med det!
    Ha en skön vecka!
    Kram!

    SvaraRadera