lördag 8 december 2012

MEN HALLÅ.....

Jag vill bara berätta en sak ......

JAG HAR VARIT PÅ DEJT....
För andra gången med samme man och ska på en tredje dejt med dito, det skulle ni inte kunna tro om mig, va,va!

Okej, jag är kanske lite omtumlad för jag har inte varit på dejt sen jag var 17 år och okysst .....nej kanske iiiiinte direkt okysst hahaha, men nära...

Det är inte bara han som fått mig på gott humör idag utan solen, långpromenaderna med min hund och god mat i gott sällskap har också gjort sitt till.
Mallas photo
Efter promenaden, gick vi till Incendi Glasblåseri, Rekomenderas varmt(hihi).



Glasblåsaren, Underhållaren av stora mått och den enormt kärleksfulla Espen, ja, jag får skriva så och hans sambo/arbetspartner Helena är faktiskt det......

Awesome... 


Kärlek.......Malla


4 kommentarer:

  1. Heja! Den mannen, han har fått en högvinst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du e för go..... Har han gott om tålamod så e de klippt hahaha......

      Kärlek

      Radera
  2. Åh, glädje och ett leende sprider sig hos mig :) Vad härligt att på nytt uppleva förälskelsen. Njut och må gott! Kram Milla och god jul =D

    SvaraRadera
  3. Tack Milla för att jag kan sprida glädje, jag tar en dag i taget för det är så nytt men väldigt lovande och om/när pirret kommer i magen på mig så vet jag........

    Kärlek

    SvaraRadera