onsdag 21 juli 2010

Hjälp vad har jag gett mig in på!

Så rädd för att göra fel, men så kom jag på att det händer inget,
om det blir fel, gör om ett!!

Nej, så kan jag inte börja utan välkommen till min blogg.

Jag tänkte att bloggen skulle vara en ventil, lufta orden som rusar runt i huvudet på mig och ibland händer det att riktigt bra ideér dyker ner på tangentbordet och istället för att bara hamna där så finns det kanske någon som tycker likadant eller ser en annan vinkel på ideén.

Jag tänker inte använda bloggen med negativitet och att ösa galla över något /någon privat person utan fokusera på positiva värden i livet, kan hända att jag tar lite större ord i bloggen när jag tycker det är berättigat t.ex. om barn och gamla far illa.

Jag kommer säkert skriva om mina barn och barnbarn och appropå barnbarn passade jag ett idag (läs igår) som har lagt blöjan iallafall på dagen han var jätteduktig plockade av sig shorts och kalsonger kissade mot häcken , jag bad honom skölja händerna i en liten spann(1l) med vatten vände mig om och satt mig hade han "tvättat" sina kläder , vattnet rann av kläderna, tur att de torkade så fort i solen.

Jag kommer skriva om meditation, hälsa , och annat som får mig att må bra,


Detta är ett litet urval vad som väntar er mina kära bloggläsare

Tack/Malla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar