tisdag 17 augusti 2010

Drömmar

Jag hade härom natten en mycket besynerlig dröm,
det jag kom ihåg av den var
att jag gick långt, ev vandrade jag på livets väg och var
väldigt gammal och ur mitt högra öra kom det jättemycket vax !!

Ja, jag gillar shrek haha, och ja, jag är mer besvärad nu av min dåliga hörsel(vax?), men jag anser inte att jag hör dåligt, bara när jag verkligen behöver den (tihi).

Det har ju hänt en del på sista tiden, mitt nya(motsatts till gammal) barnbarn Nova
lika ljuvlig som alla bebisar, de tar andan ur en.

Har varit ute på vägarna i sommar (vandringen) hälsat på hos
nära och kära, njutit av den vackra naturen längs med vägen.

Sommaren har även handlat mycket om musik(öra), Har lyssnat på bla P3 och klassisk rock i bilen och dottern har varit på flera musikevenemang.

Jag själv var på en jättetrevlig fest i lördags med god mat,
trevliga festdeltagare, jättebra musik och på dansgolvet
var det fullt av spralliga fötter.

De hade en fantastisk ljudföreställning som inte var av denna värld.
tamtampadam, skvich, skwat, pam pam pam.

Regnets melodi var en klass för sig själv.


Tack och på återseende/Malla




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar