tisdag 24 augusti 2010

Möten

Sitter här och tycker lite synd om mig, nja, det är inte så farligt som det låter, jag har bara ett möte med mr förkylning som delar med sig vitt och brett!!

Jag trodde jag skulle klara mig men nej, inte denna gången.
Det är bara nu, och går snart över....
Då blir allt som vanligt igen.

Under veckan som gått har det varit skolstart och möten, och fler möten.

Jag hade ett trevligt möte med en gammal vän som jag inte hade sett på länge, vi pratade länge och hennes medhavda vin var så gott......
till maten, ha ha!

Man får passa på att gå ut med hunden mellan regnskurarna och det finns stövlar och paraply, jag ska kanske passa på och gå ut i skogen se om kantareller är villiga att möta oss, hmmm.....

Nu ska jag välja vägen till fröken frisk genom en väg till apoteket
för att införskaffa nässpray.

All förändring börjar med mig själv.


Tack och på återseende/Malla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar