tisdag 10 augusti 2010

För egen vinning skull.

I går körde jag tillsammans med dotter och hennes kompis till Göteborg.
Snäll som man är lovade jag det när jag hörde att deras
favorit sångare skulle spela där, och löftet jag gav måste ju hållas.

Jag påstår inte att jag håller alla mina löften men min intention är att när jag ger dom vill jag vara säker eller nästan säker på att kunna hålla dom!

Det är nu sanningen börjar krypa fram .....
Jag hade för några år sen, ska jag räkna åren tillbaka blir det host hm hm många år sen haha,
väldigt trevliga grannar, som ställde upp för en när man behövde hjälp med bla. barnpassning till minstingen innan hon började på dagis, och dottern älskade att vara hos dem.

Ja, ja, sanningen var det ja.

Jag ville bara ge mina vänner en kram och en pratstund över en kopp kaffe.

Så enkelt är det.

Jag kör ungdomarna till sin favoritsångare i utbyte mot att jag får träffa vänner från förr, eller är det tvärt om.

Tack ni vägens riddare som gjorde vår väg hem säker, för bägge halvljusen hade lagt av och klockan var över 00, det jag inte klarade av det fixade dom på några sekunder.

Tack till Astas extra matte och Husse , hon vill väl inte komma hem igen efter sin semester.
Skönt att veta hon trivs där när hennes Mattar är på vift.

Tack och på återseende/ Malla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar