fredag 6 augusti 2010

Samhörighet

Att vara två, känna "viskänsla" är något jag kan längta till men då måste jag göra slag i saken och ta mig ut på offentlighetens marknad, ha!
Ett Klick är det ända som behövs i detta tidevarv.

Jag har insett (just nu) att jag är inte den person som vill byta saliv via nätet utan det måste ske på ett naturligare sätt haha!!

Så varför ringer han inte på min dörr, jag har sagt ut i universum att de är välkomna, ställ upp er på led bara, men sanningen är att jag har nog inte varit hemma när han knackat på min dörr....

Att vara med sig själv är inte så dumt det heller, det sätter ingen press på att raka benen så ofta, haha.

Ja,Ja, när jag minst anar det dyker mr Nice upp.

Så tills dess får jag träna på att bli miss Nice haha!!


Jag är lyckligt lottad och tacksam för mina fyra barn, de har lärt mig mycket.........


"I varje möte med en annan människa
kan jag få reda på något om mig själv."


Tack och på återseende /Malla



Ps Ha överseende med gästboken ska lösa problemet så snart jag vet var det är..





1 kommentar:

  1. "Det finns bara en sak män kan göra som inte kvinnor kan; att kissa i lägerbålet."
    Roseanne Arnold

    SvaraRadera