fredag 10 september 2010

Nystart

Sista dagen på dieten, den har gett mig en ny erfarenhet.
Jag har tagit ett beslut att hålla en dag längre än min vän höll på
bara för att djävlas lite grand.
Men det är ju till min favör !

Jag har mycket omkring mig nu och det är positivt
Hösten har kommit och då börjar kurserna......

Jag går som vanligt varannan måndag i meditationsgrupp.
Såååå skönt det är, avslappnande, helande, klarare i huvudet, som är en
fördel tycker jag, haha!!
Jag ska gå fler kurser..........

Då känns det inte så svårt att sitta här och skriva när jag få ha
mina 10 kronors läsglasögon eftersom jag satte foten på de riktiga.
Ibland är man slarvig (jag tog bort ordet lite), det är då saker händer....

Jag beställde nya glasögon idag, ni vet de som har två för en, haha.

"It`ll be just like starting over, starting over".
John Lennon

Tack och på återseende/Malla






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar