torsdag 2 december 2010

Värme.......

Vad bra jag har det, i förmiddags fikade jag med min vän C och hon
hjälpte mig sen med min blogg, och "I like it", hon är en klippa,
dessutom är hennes blogg superbra....

När hon åkte hem var det dags att klä sig för vinter dvs gå ut med hunden, det roligaste med det är att hon älskar snön
och jag ser hur roligt hon har det.

Idag gick vi till minneslunden, tände några ljus för de som jag inte kan krama om fysiskt så som min vän C, men de finns i mitt hjärta.

Nu sitter jag i skymningen och tittar på den roliga granen av järnstänger och hönsnät med ljus i på min tomt, den är jättefin när den är täckt av snö,
ho ho ho....


Tack och på återseende/Malla






1 kommentar:

  1. ;-D Jag såg din "gran", glömde säga det innan men Me Like IT!
    Kram/c

    SvaraRadera