fredag 25 februari 2011

Må bra...




Det här får mig att må bra.


Ser ni det härliga ljuset, strax efter kom det ett rådjur 20 meter framför oss, ja kameran var i fickan min, får ta den bilden nästa gång....
Jag var med en väninnas hund ute i skogen då hon behövde lite extahjälp när
hennes tid inte räckte till.


Sen var det dags för min egen hund att ta en tur och plocka in post till
min vän som idag är på väg hem från norrland.

Jag skulle kunna ta fram bilder av solnedgångar, hav med vågskvalp och bryggor(då hamnar jag nästan i nirvana), barn, djur, himmel, jag kan nog rada upp hur mycket som helst, för mig gäller det mitt tankesätt och känna in och jag lär mig hela tiden.

I dag är det fredag och vad helgen bjuder på vet jag inte och får bli en överraskning.

Nu ska jag sätta på hurran åt min nya följare Mina dagar http://www.eva-minadagar.blogspot.com/  Välkommen in.

Varje dag är en bra dag....

Kärlek

Tack och på återseende/Malla

9 kommentarer:

  1. Ljuset är det första som talar om att vintern nalkas sitt slut och det är ljuset som får det att bubbla av sång i små fågelbröst...och kanske i våra!
    Sv: du har fattat precis hur jag funkar ju!
    Hoppas att det händer något skoj i helgen;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Mallan,va kul att du hittade min blogg..:) Välkommmen..Srooor KRAAAM!!!

    SvaraRadera
  3. Visst är de första härligt ljusa, snödroppande dagarna de allra bästa. Jag riktigt längtar tills det blir så pass varmt att man kan sitta inlindad i en filt på trappenoch njuta av en varm kopp kaffe eller te:)
    Kram Milla

    SvaraRadera
  4. Det är väl det man saknar mest när man inte har det - när snön börjar smälta, solen värmer och man kan ta den där kaffekoppen i solväggen!!

    SvaraRadera
  5. Hallå hallå, en särdeles eländig Alfahanne gör entre!

    Nu förstår du så ska jag genast undersöka din blogg, den verkar mycket lovande må du tro. Jag delar dina Nirvana-framkallande känslor (dessutom känner jag att även Led Zeppelin kan förflytta mig dit, åtminstone somliga dagar).

    Nu ska jag kolla, jag önskar dig en synnerligen god fortsättning på helgen under tiden! :)

    SvaraRadera
  6. Jag älskar när ljuset kommer tillbaka! Känns befriande att kunna få upp ögonen eller hur jag ska beskriva det. Som att vakna upp...
    Kram

    SvaraRadera
  7. Ljuvlig natur och härligt ljus. idag hörde jag faktiskt en fågel sjunga - det tycker jag känns lovande :)

    Jag önskar dig en fin söndagkväll!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  8. Naturen gör under ibland. Jag promenerar ofta och ibland kommer jag t o m ihåg att stanna till och bara njuta lite.
    Nu saknas bara solen...
    Tack för värmande kommentarer!♥
    Kram Elle

    SvaraRadera
  9. Kikar in och säger hallå:)
    Kram

    SvaraRadera