fredag 18 februari 2011

Shopping...

Som moraliskt (ha...)stöd till min dotter eller i alla fall en extra famn
för minstingen, åkte vi iväg med tron att vi skulle få tag på
en....bilbarnstol.........till ett pris som inte ruinerar en....
 bild från nätet

Tänk er att stolen är turkos, det var det som dottern köpte till sonen sin,och till ett bra pris.
 Jag tror att han känner sig jättestor nu....

När vi ändå gjorde stan hmmm osäker passade vi på att ta en fika på Ikea
tillsammans med  son/bror, ex/far som vi träffade utanför Biltema.

När vi skulle betala hittade vi denna härliga sömntuta och det bästa är gott nock...


Jadå, jag fick godkänt för att publicera bilden på den goa tösen, det är jag  tacksam för, jag har svårt att ta bort leendet jag har, bilden värmer hjärtat.......


 Om vi bara kunde se oss själva som våra barn ser oss/Alice Lester


Välkommen HomeMadeByMe http://www.homemadebyme.blogspot.com/  min nygamle följare och en av mina älskade döttrar , vi hoppar över kaffet och tar en kopp choklad och en god kaka till....


Kärlek....

Tack och på återseende/Malla

9 kommentarer:

  1. Vilken gosig liten sömntuta :)

    SvaraRadera
  2. Ser att du har lärt dig massor här i datavärlden, stolt är jag över dig!

    love/c

    SvaraRadera
  3. vilken gullig bild.
    kikar in och önskar en mysig kväll :)

    SvaraRadera
  4. Vilket smart sätt att sova på! Jag har under ett ikea-besök bäddat en vagn med jackor. Men det där med väskan var nästan smartare!
    Fast numera är mina barn för stora tror jag.

    Ha en skön kväll!
    Kram Elle

    SvaraRadera
  5. Härlig bild på ljuvlig unge :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Kanonmysig bild, det gäller ju att hitta dom rätta små guldkornen med kameran!!!

    SvaraRadera
  7. Härlig bild på en av dina käraste:)
    Ikea var det fruktansvärt länge sedan jag besökte..vaken..eftersom jag också brukar gilla de gula kassarna,skratt.
    Ha en härlig lördag.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Nästa gång jag är på IKEA ska jag kolla efter en sån där. På vilken sektion fann du denna bedårande inredningsdetalj? Skulle passa utmärkt i min soffa nu när äldsta har flyttat hemifrån ;)

    SvaraRadera