torsdag 31 mars 2011

Försöksdjur....

lånad bild från nätet
Det ser ut som om kaninen på bilden redan har fått sin massage.

Idag har jag varit försökskanin, vad trodde ni? Hihi....
Jag har ställt upp på en kille som går på gymnasiet och har massage
som tillval och behöver praktisera på "riktiga människor" och inte
bara på sina klasskamrater.

Jag gör det sååååå gärna vad gör man inte för mänskligheten *L* och
det kommer på betyget också, han var bra men kan absolut
bli bättre om han fortsätter på den banan(inte frukten).

Jag har så mycket kärlek i mig idag som jag vill ge till er alla, för jag har det
så fantastiskt bra. Jag blev hämtad och avlämnad på samma plats(är det det
som kallas privatchafför) för det är en bit att gå till PiaK där jag var
försökskanin och efteråt blev jag bjuden på kaffe och en fransk våffla
som Pias roliga och glada man satte fram till oss alla.


Jag skickar ut min kärlek i universum så ni alla är välkomna ta för er........   


Tack och på återseende/Malla

7 kommentarer:

  1. Tar lite, tack det behövs ibland ... lämnar en varm kram!
    Ja, jag skulle också kunna tänka mig vara testperson för blivande massörer! :)

    SvaraRadera
  2. Låter som en bra dag och kärlek behöver vi alla! här får du lite tillbaka också :)

    SvaraRadera
  3. suuuger åt mig all kärlek jag kan!!!

    Gött med massage och trevligt sällskap!

    Kram hjärtat/caja

    SvaraRadera
  4. Ja jag behöver lite kärlek efter en tuff dag på jobbet!!!
    Tack snälla, skickar en hög tillbaks

    SvaraRadera
  5. Ahh, här var varmt och skönt att vara! Tar en stor kram direkt och ett par i fickan att spara till en grå dag;)
    Många kramar till dej ♥

    SvaraRadera
  6. Gymnasiekille och massage säger du, och för mänskligheten?
    Hihihi, är du säker på att det är "the whole truth and nothing but the truth" *flin*

    Men all din kärlek tar jag gärna emot och vet du?
    Kärlek från mig studsar genast tillbaka till dig.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Tack för all kärlek - skickar lite tillbaka till dig så du inte blir helt tömd! Titta in hos mig och se alla vårtecken som kommit i veckan samt några bilden på vår lilla valp som är 1 månad i dag. Gillar bilden på kaninen - så söt!!! Kram ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera