söndag 3 april 2011

AAATTTJJJJOOOOOooooooo

lånad bild, ha ha!!
Jajamensan, nu är den här, inte kunde jag inte hålla förkylningen ifrån
mig längre trots att jag har visualiserat den minst 3 meter ner i jorden.
Eller så har jag fått en mycket lindrig variant, vem vet. Det är bara att
tacka och ta emot, jag kunde kanske inte sitta här men att sova mer
orkar jag inte, lustigt eller...


Men visst kan jag lura vem som helst, e så pigg, så pigg så.........
Om inte lurar man sig själv.
Hunden måste ju ut och dotter och pojkvän sover så jag tar hunden
går ut till lånebilen(Tack sonen min)och kör till Orup för att gå tipsrundan
(12 frågor) samtidigt som Asta får sin motion.
Hemma intar jag soffläge och efter vila ca en, en och en halv timme sitter
jag nu här medan mina ögonlock blir tyngre och efter har avverkat ett
paket näsdukar (köpte storpack 15st).

Men imorgon är jag frisk.......are.

Jag skickar ut min Kärlek till er men behåller "bacciluskerna" för
denna gången går jag ut och gräver ner dom, basta....

Tack och på återseende/Malla

3 kommentarer:

  1. *vinkar glatt*, längesen vi sågs...men det får vänta till bacillerna flyttat ut. Brunt har du fått här inne...snyggt! Det är roligt att förändra. Hoppas du kryar på dig snart hjärtat. Pussar å kramar i massor/c

    SvaraRadera
  2. Du är kanske allergisk kära vän , hos er har väl björkarna börjat att slå upp sig :) Här har iallafall videkissarna börjat visa sig :) Kram på dig och krya på dig

    SvaraRadera