onsdag 2 mars 2011

Meditation

lånad bild från nätet

Ikväll har jag och fyra vänner varit på meditation  hos PiaK. Jag lär mig nya saker om mig själv varje gång och denna var inget undantag.

För nyfikna har Pia prova på kvällar lite då och då.

 Utan meditationen och annan hjälp till självhjälp hade jag inte haft den
tron och kärlek till människan och universum idag.

Så vänner i Blogglandia och irl, börja andas det är nämligen starten
meditationen. Det finns inga biverkningar av detta, jo kanske
en och det är att man vill göra det igen.

Kärlek...

Tack och på återseende/Malla

8 kommentarer:

  1. Håller med - det är ett fantastiskt sätt att "bara vara" och framför allt att varva ner, och den biverkningen är rätt ok att leva med...

    SvaraRadera
  2. ummmmahhhhummmahhhh, jag håller med yogandning är gött för kropp och själ men himlans svårt att skriva :))
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej! Va kul att du hittade mej!Kul att du kommer på träffen.Skriver upp dej Kommer du ensam?? Härlig blogg du har,du skriver så bra!Du får gärna sätta in om träffen i din blogg! Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag har varit sugen på att prova Chi Gong...japp, det ska jag nog göra sedan! Annars har min meditation alltid varit i skogen, ska bli gott när man kan börja röra på sig igen!
    Massor av kramar och tack för kommentaren inne hos mej!!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Jag hade min första meditation i höstas. Wow, vad det undermedvetna försöker att meddela mig. Man måste bara kunna tyda allt.
    Likadant med drömmar. Vad vissa tycker är obetydligt kan andra ge bra förklaringar till.

    Man måste bara lyssna till sig själv....

    Kärlek!!♥
    Kram Elle

    SvaraRadera
  6. Myror i kroppen =jag, kan ej sitta still!

    SvaraRadera
  7. Jag var hos dig igår gumman....vi kan höras i morgon. pussen/c

    SvaraRadera