lördag 17 september 2011

Åter till Naturen.....

Under min vandring vid Fulltofta naturcentrum igår möttes jag av naturens egen heltäckningsmatta.


Asta var nyfiken på  "höghuset" som vi passerade på vår väg.








Min termos med kaffe, kikaren, Asta och kameran har jag alltid med mig när 
jag är vid Ringsjön, Fulltofta strövområde som har blivit lite som ett andra 
hem för mig och njuter varje sekund jag är där, speciellt när jag i kikaren ser
en hök, eller fiskgjuse eller någon annan fågel, som i dag, en häger svävade 
över mig....




                                                       Solnedgång över Ringsjön 




Från mitt hjärta ...............Kärlek


Tack och på återseende..............Malla


(Japp, jag har inget för mig på den bästa partytiden men internet fungerar så bra just nu)

4 kommentarer:

  1. Vad mysigt ni verkar ha det på era strövtåg! I morgon är det måndag! Då ses vi förhoppningsvis!
    Tills dess, Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Kärlek tillbaka...vi ses i morgon <3/c

    SvaraRadera