lördag 1 september 2012

Så är det.....



Jag har på sistone varit restriktiv med mina inlägg för att min kropp opponerar sig väldigt mycket när jag skriver eller håller på med datan i allmänhet så jag har bestämt att lyda kroppen (ibland iaf) och bara gå in när jag får OK från den.....
Faktum är att det tar lite tid för mig att få ner mina tankar, impulser och annat bl.a  för att jag vill att ni med era erfarenheter kan få en koppling till era liv så som jag får av era inlägg, ni vet givande och tagande av varandras tankar eller annat vi delar med oss till varandra och universum... 

Jag ska på fest i kväll, japp, helt sant så nu måste jag leta reda på en trosa(som helst rymmer hela mig) som håller in magen "lite" så jag slipper göra det själv, ansiktet ser så konstigt ut efter en stund....*L*

By the way jag har fortfarande inte ätit några kakor ensam och det är jag J-ligt stolt över.....

Njut av Beatles och er dag....

Kärlek.......Malla 

8 kommentarer:

  1. Beatles kan man njuta av ofta :) Sådana trosor är bra, men inte så sköna! Men vad gör man inte för att slippa se konstig ut i ansiktet ;) Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Tack det var en kväll med mycket GOD mat, tjöt och man bara hade det gott.......

      Kärlek

      Radera
  3. Låter sunt att lyssna på kroppen. Bra att du motat kakmonstret i dörr'n :)
    Hoppas att kroppen friskar på sig. Kram Milla.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kakmonstret har jag nog kontroll på, iaf för det mesta, haha och det gör att man kan fokusera på roligare ting.....
      Kroppen är under behandling både fysisk och mentalt som går hand i hand enligt mig. Det är inte alltid jag lyssnar till mig själv men när jag gör det så händer det mirakel *L*.............

      Kärlek

      Radera
  4. Kikar in och önskar dig en trevlig helg! ♥
    Kram

    SvaraRadera
  5. Känner igen det du beskriver. Bra att vila ibland från datorn.
    Alltid härligt med The Beatles. Kram

    SvaraRadera