onsdag 25 augusti 2010

Rensa

Det lönar sig att tacka för förkylningen jag fick,
för nu är den på väg ut ur mig, Jag behövde nog en rensning och kanske tas den upp av universum för att där upplösas.

Jag mår bättre, inte helt, men definitivt bättre. Jiiha!

Jag bad en vän om hjälp för ett tag sen när det gäller mitt hem, det är
fyllt av emotionella ting och sånt jag vet jag inte behöver men att
själv sätta igång har varit svårt för mig och ofta ser andra det
som behövs göras direkt medan jag velar med resultat att inget blir gjort.

När vi senast pratades vid sa hon till mig var jag kunde börja innan hon
kommer till mig, jag tänkte att det vet jag väl ,det var igångsättandet
jag hade "lite" problem med och tänkte vänta in henne.

Men hon sådde ett frö i mitt huvud ..........

För några dagar sen började jag i liten skala ändra, slänga, och ge bort
och idag fortsatte jag med det, det känns nästan lite som om
jag har gått ner i vikt.
Trycket har lättat något.....

Jag får nog ringa henne för med min takt kommer rensningen ta år...........


Tack och på återseende/ Malla




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar