tisdag 5 oktober 2010

Och nu då....

Ingenting är svart eller vitt.

Skalan är enorm mellan svart och vitt, Ohh... Yes.......

För att inte tala om alla de underbara färgerna..

Jag tänker på tankens kraft och våra känslor som berör och upprör en själv
och alla andra på gott och ont.

Ja, jag befinner mig i en känslosam period just nu utan att känna mig deprimerad utan tvärt om, glad och tillfreds med mig själv.

Jag håller på att finna ut vad som finns innanför min människokostym genom att svara sanningsenligt på frågor om mig själv.

En fråga som jag har svarat på lyder:

Är du helt ärlig?

Det är inte lätt, man kan fuska om man känner för det skriva det svar man vill ha men det ger en inget svar på varför man är på det ena eller andra viset, ska man gå till vänster eller höger, vill man ha hjälp eller klarar man det själv.

Så när man är osäker, för det är man ibland kan man tänka tillbaka hur det kändes när det kändes rätt ända in i själen genom att ta ett par tre djupa andetag så.............



Tack och på återseende/Malla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar